WERKWIJZE:
Wanneer u contact met ons opneemt komen wij vrijblijvend naar u toe. Bij aanvragen via e-mail/contactformulier neem ik binnen een paar dagen contact met u op! Wilt u gelijk antwoord van mij, bel me dan, ik sta u persoonlijk te woord!
We spreken mondeling een prijs af, dus geen schriftelijke offerte. Blijkt dat het geen passend werk voor mij is krijgt u binnen 2 dagen reactie.
Wij maken geen offertes voor verzekeringen.
Gaat u akkoord met onze prijs, dan ontvang ik graag een e-mail van u met onze afspraken zodat wij beiden een afspraakbevestiging hebben. Vandaar uit ontvangt u van ons de factuur.
Wilt u bij contact aanvragen (niet via whatsapp) al uw gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mail en evt. foto’s invullen/toevoegen? Anders kunnen wij u geen antwoord geven op uw vraag!
Ook verzoek ik u vriendelijk om voor het werk foto’s te maken, binnen, voor- of achter het huis, zodat ik me de situatie van het werk kan voorstellen en een beeld kan vormen.
WERKZAAMHEDEN:
Als de gevel van uw woning toe is aan een nieuw schilderbeurt of de dakkapel wel een renovatie kan gebruiken dan gaat u op zoek naar een klusbedrijf dat kwaliteit levert. Kiest u voor professioneel Klusbedrijf J van Zundert, dan weet u dat de klus op een goede manier geklaard wordt voor een betaalbare prijs.
Reparaties goten, pannendaken, schoorstenen, loodaansluitingen, reparaties metselwerk, gevelbekleding, schilderwerkzaamheden etc.
Ook dak/schoorsteen/boeiborden camera inspectie mogelijk! Wij doen geen badkamers, wel reparaties in overleg!
Graag willen wij u op het volgende wijzen:
Uw (reparatie)werkzaamheden aan daken/dakgoten/pannendaken/schoorstenen/nokken etc. zullen wij met alle zorg uitvoeren zodat er niets mee gebeurt.
Echter voor alles wat eronder zit of opgebouwd is zoals zonnepanelen, lichtstraat, kunststof of bitumen dak etc. zijn wij niet verantwoordelijk. Mocht er onverhoopt toch iets gebeuren is dit voor verantwoording van de klant.
Alle extra kosten, maatregelen en voorbereiding om het werk te kunnen maken zijn voor de klant. Dit wordt bepaald tijdens het opnemen van het werk.
Hebben wij een nieuwe goot gemaakt en de afvoer loopt niet goed weg, dan is het voor eigen rekening wanneer de goten niet goed zijn onderhouden. Wij maken van tevoren een indicatie van de kosten. Na bevestiging van uw kant kunnen wij dit verzorgen. Er dient vooraf afgerekend te worden.
Is het een fout van onze kant, dan krijgt u uw geld terug.
Ook wijzen wij u erop, wanneer ik in de binnenstad werkzaamheden bij u moet verrichten, u zorg draagt voor parkeermogelijkheden zodat ik zonder problemen met mijn bus bij u komen kan.